czwartek, 9 października 2014

Dermedic, HYDRAIN 3 HIALURO kremowy żel do mycia

Wczoraj odwiedził mnie kurier z paczką od firmy Dermedic. Kilka tygodni temu dołączyłam do ich strefy recenzentek i dostałam się do testowania żelu do mycia HYDRAIN 3 HIALURO. Koperta zawierała kosmetyk oraz książeczkę z produktami.
Żel posiada wiele zalet. Jest neutralny dla oczu, nie zawiera SLS i SLES i jak zapewnia producent, utrzymuje nawilżenie skóry. Zawiera kwas hialuronowy i algi morskie, które zapobiegają wysuszeniu oraz olej macadamia. Jest zalecany do skóry wrażliwej, suchej i bardzo suchej twarzy. Nadaje się do zmywania makijażu. Osoby nietolerujące zwykłych preparatów do mycia również mogą używać żelu. Po przeczytaniu tych informacji byłam bardzo ciekawa co do rzeczywistego działania.
Wieczorem po demakijażu i umyciu zębów postanowiłam wypróbować kosmetyk. Na zwilżoną twarz nałożyłam kroplę preparatu i kolistymi ruchami rozpoczęłam mycie twarzy. Pierwsza rzecz, która zwróciła moją uwagę to przyjemny, delikatny zapach. Żel nie pienił się jak mydło, a pozostawał w kremowej konsystencji. Nie szczypał w oczy, a skóra po umyciu była bardzo gładka. Po wytarciu twarzy stwierdziłam, że była wręcz lekko napięta. Po krótkim czasie dziwne uczucie minęło i faktycznie skóra była bardzo świeża, delikatna i lekko nawilżona.
Dzisiejszego ranka powtórzyłam proces z myciem twarzy i jak na razie mogę powiedzieć, że efekt jest bardzo fajny. Zobaczymy co będzie się działo po dłuższym używaniu żelu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz