poniedziałek, 13 października 2014

Eveline: ARGAN KERATIN LIQUID SILK- arganowy olejek 8w1

Od codziennego prostowania włosów trudno mi ułożyć idealną fryzurę. Włosy są dość mocno przesuszone na końcach. Aby je ratować, raz na miesiąc kupuję i testuję jedwaby i olejki arganowe do włosów. W październiku mój wybór trafił na propozycję Eveline, przeznaczoną do włosów suchych, zniszczonych i osłabionych zabiegami fryzjerskimi.
Zaciekawiły mnie trzy sposoby używania olejku: przed myciem, po myciu bez spłukiwania oraz na suche włosy jako wykończenie. Najbardziej odpowiada mi ostatnia opcja. Włosy nie sklejają się, ale ładnie błyszczą i wyglądają zdrowo. Jedna kropla w zupełności wystarczy na dolną połowę włosów, przy średniej długości (za łopatki).
Sama nazwa wskazuje na kompleksowe działania 8w1. Co to oznacza? Na opakowaniu możemy przeczytać 8 punktów opisujących działanie olejku. Są to:
"1. Regeneracja struktury włosa.
2. Dogłębne odżywienie.
3. Nawilżenie i wygładzenie.
4. Łatwa stylizacja.
5. Połysk od nasady aż po same końce.
6. Zwiększona elastyczność.
7. Wydłużona trwałość fryzury.
8. Ochrona koloru i pasemek.".
Po codziennym stosowaniu produktu zauważyłam, że pięć pierwszych punktów zostało jak najbardziej spełnione. Co do reszty, nie zauważyłam spektakularnych efektów.
Wielkim plusem jest wydajność. Butelka zawiera 150 ml płynu, a do osiągnięcia pożądanego efektu wystarczy jedna kropla dziennie. Wystarczy na baaardzo długo.
Podsumowując, jeśli ktoś ma mocno zniszczone włosy to ten produkt pomoże w rozwiązaniu problemu. Jak na razie nie zamierzam rezygnować z jego stosowania.

2 komentarze:

  1. Nie miałam, ale mam butlę oleju arganowego i jeszcze zastanawiam się, jak go wykorzystać :) pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń